Darmowa wysyłka dla zamówień Każdy
1. Opis:
Jest to moduł karty sterownika silnika.Sterownik składa się z dwóch pełnych полумостовых układów sterownika + N-kanałowy MOSFET tranzystor z bardzo niskim wewnętrznym oporem, co minimalizuje straty podczas przełączania MOSFET tranzystor, zwiększa współczynnik wykorzystania mocy i przekracza zintegrowane rozwiązanie z układem zasilania, a także ma ogromny zapas mocy.
2. Funkcja:
1). Posiada wysokiej wydajności i dużej mocy.
2). Obsługuje szeroki sygnał wejściowy napięcia i podwójny napęd H-bridge.
3). Prąd znamionowy tego modułu wynosi 16A, a maksymalny szczytowy выдерживаемый prąd może osiągnąć 30A.
4). On ma silnych funkcji jazdy i hamowania.
5). Cykl PWM tego sterownika można regulować w zakresie 0-99%.
3. Parametr:
1). Nazwa produktu: Moduł karty kierowcy silnika
2). Napięcie pracy: DC 5 v-36 W
3). Podwójny prąd maksymalny: 16A
4). Одноконтурный znamionowy prąd: 8A
5). Moc wyjściowa odniesienia jest moc każdego kanału: 96 W (zasilanie 12 v), 288 W (zasilacz 36 W)
6). Napięcie sygnału sterującego: DC 3V-5V
7). Prąd każdego sygnału sterującego: 2 ma-10 ma
8). Wsparcie dla zakresu częstotliwości PWM: 2 khz-20 khz (idealnie)
9). Obsługuje szereg cyklu PWM: 0-99%
10). Minimalna efektywna szerokość impulsu PWM: 10us
11). Liczba kanałów wyjściowych: 2 bity
12).Temperatura pracy: -25 ℃ ~ 85 ℃
13).Wilgotność pracy: 5% ~ 95% wilgotności względnej
14). Rozmiar: 69*50* 15 mm
4.2-Bitowa tabela prawdy logiki sygnału sterującego:
1). Silnik pracuje do przodu: EN2 = 1 DIR2 = 1 PWM2 = PWM (0-99%)
2). Obroty silnika w przeciwnym kierunku: EN2 = 1 DIR2 = 0 PWM2 = PWM (0-99%)
3). Hamulec: EN2 = 1 DIR2= X PWM2= 0
4). Przystanek: EN2=0 DIR2=X PWM2=X
5). Uwaga: 1 reprezentuje wysoki poziom 0 oznacza niski poziom, X oznacza dowolny, włączanie SD, pozytywny i negatywny kontrola DIR, cykl PWM Regulacja prędkości zmiany cyklu pracy
5. Opis kodu Pin:
1).GND: Sygnał wspólnego uziemienia
2). DR1: 1-metoda przodu i do tyłu zarządzania
3). PWM1: 1-pasmowy PWM-wejście
4). EN1: 1-włączanie полосное
5). DR2: 2-полосное bezpośrednie i odwrotne sterowanie
6). PWM2: 2-drożne PWM-wejścia
7). EN2: 2-полосное włączanie
8). + 5 v: płyta główna pochodzi z napięciem 5 v
6. Uwaga:
1). W obwodzie zasilania płyty głównej nie ma bezpiecznik.Цзяньи dodał go sam.Odwrotne podłączenie biegunów dodatniego i ujemnego źródła zasilania doprowadzi do trwałego uszkodzenia niektórych układów na płytce (nawet jeśli trwa to 2 sekundy).
2). Na wyjściu koniec silnika nie ma zabezpieczenia przed zwarciem.Z powodu mocy modułu prąd jest bardzo duży.Proszę nie dopuszczać do sztucznego zwarcia.Jak tylko nastąpi zwarcie, to może spalić linię i złamać słuchawkę.Do pierwszego testu okablowania, użyj do badania niski pobór prądu i niskie napięcie.Po tym, jak wszystko będzie w porządku, a następnie podłącz duży prąd i wysokie napięcie.Ponieważ sprzedawany moduł z gołą płytą, należy zwrócić uwagę na izolację montażowej głowicy, i kategorycznie nie wolno dotykać części na płytce z silnym napięciem.
3). Podczas przełączania między sygnałem bezpośrednim i biegiem wstecznym lepiej zostawić buforujące czas w sterowaniu oprogramowania, aby uniknąć oddziaływania silnego sprzężenia электродвижущей mocy silnika na MOP-lampę na płytce i zmniejszyć ryzyko uszkodzenia.
4). Nie wolno podłączać silnika, napięcie, prąd i moc, które wyraźnie nie są kompatybilne z modułem napędu lub są daleko od niego, aby uniknąć niewyjaśnionych "bezsensownych" uszkodzeń.
7. Opakowanie:
1). 1 szt. moduł karty sterownika silnika
Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone *